wtorek, 14 listopada 2017

USG i endoskopia.

Wczoraj miałam endoskopię. Gardło czyściutkie!:) Bez cech wznowy w nosogardle. Rany po przeszczepie ładnie się goją.
Bałam się tego badania. Jak usiadłam na fotelu i zobaczyłam tą kamerkę, wszystko mi się przypomniało. Guz na migdałku został wykryty właśnie podczas endoskopii...
Samo badanie nie należy do przyjemnych, szczególnie teraz, gdy mam szczękościsk. Pani Doktor wykonała je tak delikatnie, że nawet nic nie poczułam:) To wspaniały lekarz i człowiek. Uwielbiam tą kobietę! Oby więcej takich lekarzy. Badanie miałam w nowej klinice Medicus we Wrocławiu. Muszę powiedzieć, że robi wrażenie. Jest pięknie. Świetnie wyposażona placówka na wysokim standardzie, a do tego niesamowity personel. Jeśli ktoś potrzebuje porady laryngologicznej, polecam właśnie Medicus. Jeżdżę tam już kilka lat. Wcześniej klinika była przy ul. Wyszyńskiego,teraz jest na Placu Strzeleckim.
Miałam też USG piersi w DCO, ponieważ często bolą mnie węzły pod pachami. Badanie nie wykazało nic niepokojącego. Mogę więc na chwilę odetchnąć  z ulgą. Na chwilę, bo czeka mnie jeszcze PET.

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam z niecierpliwością na ten wpis. Zaglądam tu kilka razy dziennie z nadzieją na dobre wieści. Jakbyś się kiedyś zastanawiała czy napisać czy nie to przypomnij sobie, że na drugim końcu Polski jest pewna Kasia, która czeka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne wieści:). Cieszę się, ze jesteś zadowolona z opieki w Medicusie, ja byłam tam jeden i jedyny raz, jeszcze przy Wyszyńskiego, rozumiem Twoje obawy przed badaniem endoskopowym- miałam robione je raz, ale wspominam jako nieprzyjemne. Do Medicusa nigdy nie wrócę za sprawa pani doktor, ktora mnie tam potraktowala jak mięso armatnie, a ja jeszcze za to zapłaciłam. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat trafiłam na świetną panią Doktor, wcześniej jeździłam na endoskopię do szpitala przy ul. Borowskiej. Tam to dopiero była masakra...

      Pozdrowionka :)

      Usuń
    2. No Borowska jest dość... Przemysłowa :/. W razie czego na Weigla jest przyzwoicie.
      Marta

      Usuń
  4. Super wieści. Oby tak dalej. Trzymamy kciuki! Powodzenia!!!!!!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze sie z dobrych wiadomosci !!! :) Nabieraj sil Paulinko , sciskam mocno ! Ewa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No to super niusy! Oby tak dalej. Ja swojego czasu tez bylam czesta klientka laryngologow ( i w Polsce i za granica). Ciesze sie ze sa lekarze ktorym zalezy na pacjencie a nie na odbebnieniu wizyty. pzdr z Teksasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuuper wiadomość!!!! Pozdrawiam!!!
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. widzisz, ja wiedziałam, że wszystko będzie dobrze! W PETcie też wyjdzie wszystko czysto, zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyników i trzymam kciuki za PET! Całym sercem liczę na to, że po nim odetchniesz szczęśliwa i spokojna.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń