sobota, 20 stycznia 2018

Mam wynik, mam wynik!
BEZ CECH WZNOWY!

Jest zwiekszenie poziomu radioznacznika w obrębie jamy ustnej, ale lekarz powiedział, że to stan zapalny. Najwazniejsze wnioski to zdanie : "Nie zauważono cech wznowy procesu nowotworowego. "
I tego póki co się trzymam. Kolejny PET w marcu, tak zalecił prof. Składowski.
Dość mocno "zaświeciła" się rana na nodze. Do tej pory się nie zagoiła. Jest brzydka, ropiejąca i krwawiąca. I boli. Chirurg zalecił mi opatrunki HydroTac, ale nie przynosi to efektów. W Gliwicach zalecili "wietrzyć" tą ranę.

Odnośnie wczorajszego dnia...Był straszny. Stres mnie zżerał. Miałam być między 10 a 11. Byłam na poczekalni już o 9. Do gabinetu weszłam przed 15.
Tyle godzin siedziałam w bezruchu, cała spięta. Do dzis mnie bolą mięśnie.
Oby kolejne badania dawały taki wynik jak ten.

Dziękuję za trzymanie kciuków i wsparcie. Dzięki, dzięki, dzięki!:)

28 komentarzy:

  1. Super! Bardzo, bardzo się cieszę ☺ teraz już będzie tylko dobrze !☺


    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Sledze twoj blok ktory albo moze raczej ty pomagasz mi zrozumiec zachowanie meza ktory rowniez przeszedl to co ty
    Ciesze sie z twojego wyniku
    Troszeczke znam sie na ranach i jezeli jestes zainteresowana pomoca odnosnie zagojenia rany na nodze to daj znac zadzwonie i porozmawiamy
    Trudno gojace rany to moj konik
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęć pomocy:) narazie zastosuję zalecenia z Gliwic. Mam dawać na ranę siateczkę Grassolind. A odparzenia od plastrów smarować wazeliną.
      I wietrzyć trochę to. Bo chirurg do którego chodziłam kategorycznie zabronił odklejania plastrów.
      Jeśli jednak to nie pomoże to chętnie zadzwonię:)
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ciesze sie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Pracuje przy ranach i raczej dlugo to potrwa a skoro jest ropiejace to trzeba zadziałać innym specyfikiem
    Ale decyzje podejmiesz sama
    Pizdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne wiadomosci !!!! Ciesz sie zyciem Paulinko i nie zamartwiaj sie na zapas. Moc buziakow Ci przesylam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę 👍❤
    Pozdrawiam kochana😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, wszystkiego dobrego!!! Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wiesci!
    pzdr z teksasu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna dziewczyno... Pozdrawiam, przytulam, całuję:)
    Ciesz się życiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER! BRAWO TY!!!!
    Od teraz czekamy tylko na dobre wiadomości. Wciąż kibicujemy i trzymamy kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze facetem jestem a łzy mi poleciały po tej dobrej wiadomości. Tak bardzo zależy mi, żebyś z tego szybko wyszła. Mam przekonanie, że będzie dobrze chociaż nie wiem skąd ta pewność. Tak samo było gdy mój kolega miał chłoniaka i tak samo gdy córka mojej koleżanki zachorowała na nieuleczalną chorobę, oboje czują się dobrze.
    Życzę Ci spokoju, spokoju, spokoju. Nerwy zabijają, wiem i znam to chociaż nie mam pojęcia jak się ich pozbyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. C U D O W N I E !!!!!! ten rok się zaczął Paulinko dla Ciebie,i oby się nic nie zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale! Ja właśnie jadę na badania do Centrum Onkologii i doskonale rozumiem Twoje nerwy. Teraz po dobrym wyniku mam nadzieję że odetchniesz pełną piersią. Pozdrawiam. Ania z Warszawy

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie! Cieszę się bardzo z wniosku badania. Odetchnij i delektuj się tym szczęściem. Będzie dobrze. Tak czuję.
    W marcu i moja kontrola, będę trzymała kciuki podwójnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko kochana wiem ze będzie dobrze jestes silna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super,to wspaniała wiadomość!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobra wiadomość na Nowy Rok - trzymam kciuki aby tak zostało na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wiadomość i oby taki był cały rok i dalej!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne wieści ,tak bardzo się cieszę,tak już zostanie 😘😘😘😘pozdrawiam serdecznie M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiedziałam, że będzie dobrze!
    Trzymaj się, misiu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ale to bardzo się cieszę Paulinko. Jestem z Tobą od początku.
    Ściskam Cię mocno Iwona

    OdpowiedzUsuń
  22. I jak tam samopoczucie? Czy odzyskalas trochę spokoju?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej. Byłaś już u psyvhologa? Jak sie czujesx?

    OdpowiedzUsuń
  24. Co u Ciebie Paulinko?

    OdpowiedzUsuń